GVV-1 Iveco

Zaradi zahtevnosti, oziroma težavnega terena, ki ga pokriva društvo, je bil predpogoj avto z štiri kolesnim pogonom, zadostno nosilnostjo, močnim - vzdržljivim motorjem in prostorno kabino. Avto s šasijo italijanskega proizvajalca IVECO ima sodoben EURO-4 dizelski motor, s 3000 ccm in 130 KW moči ter dodatnim odgonom iz menjalnika.

Najosnovnejši podatki o avtomobilu pa so sledeči:

  • V zadnji poglobljeni del kabine se je montiralo posebno izdelano sedišče, s po tremi nosilci dihalnih aparatov v naslonu. Slednje se je izkazalo za eno najboljših rešitev v predelavi.

Aluminijasta nadgradnja, ki se na vsaki strani zapira s po tremi rolo vrati in dvižnimi vrati zadaj pa se opremi in nadgradi z:

  • Električnim agregatom 5 kW in pripadajočo opremo.
  • Svetlobni blok na dvižnem stebru 4x500W
  • Visokotlačno batno črpalko, kapacitete 180 litrov pri 40 barih in 80 m navijaka fi19mm.
  • Električne dvižne sani na katerih se nahaja 800 litrska nizkotlačna Magirusova črpalka.
  • V srednjem delu nadgradnje je vgrajen 800 litrski rezervoar vode na katerega je priklopljena visokotlačno batno črpalko, kapacitete 180 litrov pri 40 barih in 80 m navijaka fi 19 mm.
  • Na pohodni strehi vozila je nameščena 4 delna stikalna lestev in aluminijasti zaboj drobne opreme.

Ostali prosti prostori pa so se zapolnili predvsem z cevmi in ostalo gasilsko opremo po dogovoru. Kompletna razsvetljava vozila in okolice je izdelana v sodobni LED tehnologiji.

Za kanček nadstandarda pa je avto opremljen še z 3500kg vlečno vitlo in nekaj dizajnerskimi dodatki.

GVV-1 Iveco 1

GVV-1 Iveco 2

GVV-1 Iveco 3