Zaradi zahtevnosti, oziroma težavnega terena, ki ga pokriva društvo, je bil predpogoj avto z štiri kolesnim pogonom, zadostno nosilnostjo, močnim - vzdržljivim motorjem in prostorno kabino. Avto s šasijo italijanskega proizvajalca IVECO ima sodoben EURO-4 dizelski motor, s 3000 ccm in 130 KW moči ter dodatnim odgonom iz menjalnika.
Najosnovnejši podatki o avtomobilu pa so sledeči:
- V zadnji poglobljeni del kabine se je montiralo posebno izdelano sedišče, s po tremi nosilci dihalnih aparatov v naslonu. Slednje se je izkazalo za eno najboljših rešitev v predelavi.
Aluminijasta nadgradnja, ki se na vsaki strani zapira s po tremi rolo vrati in dvižnimi vrati zadaj pa se opremi in nadgradi z:
- Električnim agregatom 5 kW in pripadajočo opremo.
- Svetlobni blok na dvižnem stebru 4x500W
- Visokotlačno batno črpalko, kapacitete 180 litrov pri 40 barih in 80 m navijaka fi19mm.
- Električne dvižne sani na katerih se nahaja 800 litrska nizkotlačna Magirusova črpalka.
- V srednjem delu nadgradnje je vgrajen 800 litrski rezervoar vode na katerega je priklopljena visokotlačno batno črpalko, kapacitete 180 litrov pri 40 barih in 80 m navijaka fi 19 mm.
- Na pohodni strehi vozila je nameščena 4 delna stikalna lestev in aluminijasti zaboj drobne opreme.
Ostali prosti prostori pa so se zapolnili predvsem z cevmi in ostalo gasilsko opremo po dogovoru. Kompletna razsvetljava vozila in okolice je izdelana v sodobni LED tehnologiji.
Za kanček nadstandarda pa je avto opremljen še z 3500kg vlečno vitlo in nekaj dizajnerskimi dodatki.